مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-01ورزشي

فارس من| اداره ورزش کرمانشاه: برای استخدام نیرو در خانه جوان تابع چارت کشوری هستیم


معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درخصوص کمبود نیرو در خانه جوان، گفت: تابع چارت کشوری هستیم و تاکنون هیچگونه استخدامی صورت نگرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از جوانان و شهروندان کرمانشاهی با ارسال درخواستی در سامانه فارس من، خواستار پاسخگویی مسؤلین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درخصوص ساخت خانه جوان شدند.

متن این درخواست بدین شرح است: خانه جوان استان کرمانشاه با هیاهو و شوآف های بسیار زیاد توسط پرداخت کند.

4.

ساختمان نیازمند تأیید اسکلت و بنا از طرف مهندسی اداره ورزش و جوانان است اما بدون این تاییده این ساختمان به بهره برداری رسیده است.

5.

ساختمان پس از افتتاح و بهره برداری روند تکمیل آسانسور آن شروع شده و هزینه های نیز از این بابت برای پروژه در نظر گرفته شده که کاملا عجیب غریب است.

6.

هزینه خرید، احداث و تکمیل پروژه با چالش های بسیاری روبرو است و مبالغ نامعلوم بسیاری در پروژه تعریف شده است به عنوان مثال قیمت اولیه ساختمان 35 میلیارد ریال برآورد و ارزیابی شد اما در نهایت با قیمت 50 میلیارد ریال خریداری شد اما مسؤولین اداره با توجیه این که ارزش کنونی این ساختمان بسیار بالاتر است از پاسخگویی به آن فرار می کنند (بالاتر رفتن قیمت ملک به علت بی تدبیری دولت است که تورم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اداره ورزش کرمانشاه: برای استخدام نیرو در خانه جوان تابع چارت کشوری هستیم

فارس من| اداره ورزش کرمانشاه: برای استخدام نیرو در خانه جوان تابع چارت کشوری هستیم